VII CONGRÉS INTERNACIONAL
EDO
BARCELONA
2023
17, 18 i 19 de MAIG
Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva a les organitzacions després de la pandèmia
"En una organització que aprèn, els líders són dissenyadors, servidors i mestres"
(Peter M. Senge)

L'Equip de Desenvolupament Organitzacional (http://edo.uab.cat) de la Universitat Autònoma de Barcelona ha focalitzat des de 2003 una de les seves línies de recerca en l'anàlisi dels processos de creació i gestió del coneixement (CGC) en les organitzacions vinculades amb l'educació i la formació. Per a això, l'EDO ha comptat amb el finançament del Ministeri d'Educació, del Ministeri de Ciència i Innovació i el Ministeri d'Economia i Competitivitat. Des de l'any 2007, aquesta línia de recerca se centra en l'anàlisi dels processos de CGC en les comunitats de pràctica (CoP), i cada vegada més s'ha centrat el focus d'atenció en l'anàlisi de l'aprenentatge informal en el lloc de treball.


Tanmateix, el grup d'investigació EDO està compromès, per vocació i compromís social, a aproximar el coneixement generat a la societat, en general, i a altres professionals i acadèmics interessats en les seves línies de recerca. Seguint aquesta premissa, el 2003 va organitzar les primeres jornades específiques de l'EDO amb l'objectiu de generar debat entorn de diferents tipus d'estratègies de formació en les organitzacions. El 2010 inicia, amb la col·laboració del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE), el Congrés Internacional EDO (CIEDO), del qual es realitza una segona edició l'any 2012, i una tercera, quarta, cinquena i sisena edicions el 2014, 2016, 2018 i 2020 que també compta amb la col·laboració de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya (EAPC). D'aquesta manera es consolida el CIEDO com una de les activitats de major impacte en l'àmbit internacional vinculades amb la temàtica abordada.


Per a l'any 2023, totes tres institucions organitzen el VII Congrés Internacional EDO "Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva a les organitzacions després de la pandèmia" amb l'objectiu d'analitzar el rol dels directius en la gestió del coneixement i el talent a les organitzacions, les xarxes socials corporatives per a la promoció de l'aprenentatge social i l'aprenentatge en acció com a eina per potenciar el desenvolupament professional.

 

PONENTS

© 2024 Universitat Autònoma de Barcelona - Tots els drets reservats

Diseño y desarrollo:   Diseño y desarrollo: Estudio Sicilia